BRAND IDENTITY / AGATA

Nowe oblicze AGATY.
Agata

Po co prężnie
rozwijającej
się marce rebranding?

Odświeżyliśmy i odmłodziliśmy identyfikację marki, by podkreślić nowoczesny standard salonów i zakomunikować, że nowa marka Agata to więcej niż tylko bogata oferta mebli.

Agata
Salon Agata
Agata

Skróciliśmy nazwę, a nowe logo wykorzystuje czytelną, miękką typografię i wyróżniający symbol.

Linia logotypu stanowiła punkt wyjścia do opracowania identyfikacji wizualnej w salonach oraz odświeżonej komunikacji ATL. nasza praca została doceniona w konkursie dobry wzór.

Nagroda Dobry Wzór
Agata
Summary
Efekty:
nr 1
awans na lidera świadomości
4
lata
współpracy
82%
wzrostu sprzedaży w latach 2011-2014
Tytuł Dyrektora Marketingu Roku 2015

Inne prace