HORTEX

Czy można
poprawić naturę?
Hortex

Od 10-ciu lat kształtujemy wizerunek marki Hortex.

Jak nadać marce nowy wymiar świeżości?

Długa tradycja była dla Horteksu zarówno atutem, jak i obciążeniem. Odświeżając samą markę, portfolio i komunikację Horteksu postawiliśmy na jej główny atut– naturalność – ujmując ją w nowoczesną formę.

Zaprojektowaliśmy opakowania dla ponad 400 sku soków i napojów: linii głównej, edycji limitowanych, subbrandów…

…oraz drugiego filaru marki, mrożonek.

Wykreować formę opakowania. KSZTAŁT BUTELKI

Nasza praca nad opakowaniami to nie tylko design, ale także forma.

Dla naszych klientów tworzymy także od podstaw formy opakowań – projektujemy, prototypujemy, nadzorujemy proces powstawania form.

Butelka
Summary
Efekty:
10
lat współpracy
ponad
400
opakowań
10
rynków zagranicznych

Inne prace