Designu

Dobry design działa!

}

Sprawiamy, że marki są widoczne.

W Opus B tworzymy projekty graficzne, które nadają komunikacji marketingowej wyrazistość. Opracowujemy je z myślą o wszystkich punktach styku marki z konsumentem. Bierzemy przy tym pod uwagę ich specyfikę i znaczenie w procesie decyzyjnym.

Przygotowujemy m.in.:

Systemy identyfikacji wizualnej
Systemy wizualne dla kart płatniczych
Projekty materiałów BTL
Projekty materiałów POS

Zobacz nasze realizacje:

BNP Paribas

Opracowaliśmy nowy system wizualny kart płatniczych dla całego portfolio „plastików” banku. Wykorzystaliśmy elementy sygnetu jako wizualny motyw przewodni oraz dodaliśmy uszlachetnienia materiałowe - tak, aby każda transakcja była dla konsumentów pozytywnym doświadczeniem marki.

Hortex

Stworzyliśmy nowy system identyfikacji wizualnej Hortex. Odmłodziliśmy i uprościliśmy świat marki. Minimalizm w połączeniu z wyrazistymi kształtami i kolorami nadał znanemu producentowi dynamizmu i uczynił go bardziej współczesnym.

ABB

Zmierzyliśmy się z mitem mówiącym, że młodzi zdolni informatycy i finansiści nie chcą pracować dla korporacji. W jaki sposób? Z dużą dawką pewności siebie i bardzo wyraziście. Postawiliśmy na czysto typograficzny styl komunikacji i zaczepne przekazy.

BZ WBK

Dla Bankowości Prywatnej BZ WBK opracowaliśmy system identyfikacji wizualnej, wraz z kompletem materiałów BTL oraz projektami kart płatniczych. Materiały podkreślają długoterminowy charakter współpracy banku z klientami wyrażone ideą „Wartości, które trwają”.

Raiffeisen Polbank

Opracowany przez nas świat wizualny komunikacji Raiffeisen Polbank oddaje tempo konsumentów zanurzonych w wirze miejskiego życia. Marka nabrała przez to dynamicznego i żywiołowego charakteru.

Moët

Dla znanej marki szampanów stworzyliśmy komunikacje sylwestrową i noworoczną. Ostatni dzień roku pożegnaliśmy w spektakularny sposób – to Stars & Beyond. Następnego dnia zaprosiliśmy konsumentów na „miękkie lądowanie”.

Projekt niezrealizowany