Opus B to my!

Ponad 60 indywidualności. Tworzymy zgrany zespół z dużym doświadczeniem. Jesteśmy pełni dobrej kreatywnej energii, mamy dystans do siebie i motywację do kolejnych ciekawych projektów. Zobacz, co mówią o sobie nasi liderzy.

}

Joanna Kozłowska // Managing Director

JOANNA

Joanna Kozłowska // Managing Director

Be Visible! to nasz sposób myślenia o markach, ale także o sobie. Marki muszą być wyraziste i widoczne dla odbiorcy. Agencje także. Opus B najbardziej rozpoznawalną marką wśród agencji w Polsce? To moje marzenie i mój cel. :)
l

Piotr Olszewski // General Creative Director

PIOTR

Piotr Olszewski // General Creative Director

Jeżeli być widocznym, to z jak najlepszej strony. Designersko, niebanalnie, świeżo, na czasie. Zawsze może być lepiej i jeszcze lepiej. Po prostu pięknie. :)
l

Klaudia Cieślak // Client Service Director
Klaudia Cieślak // Client Service Director

KLAUDIA

Klaudia Cieślak // Client Service Director

Uważam, że nie ma bardzo dobrej agencji bez bardzo dobrego client service’u. ;-) Dlatego w swoim zespole stawiam przede wszystkim na pasję i relacyjność. Account musi lubić to, co robi. Tylko taka proaktywna postawa pozwala budować relacje i odpowiedni wizerunek agencji w oczach Klientów.
l

Tomek Kosiński // Creative Director

TOMEK

Tomek Kosiński // Creative Director

Przegryźć się przez banał. Rozgryźć poruszający insight. Zaskoczyć, wywołać emocje. Takie to proste … tylko, że nie zawsze. Zawodowo zmieniam punkt widzenia. Innych i swój. Dlatego jeżdżę po świecie, wspinam się po górach, żegluję, piszę, ożywam na planach i padam na treningach, drążę i zapamiętuje: ludzi, miejsca, smaki i wrażenia. Bo różnorodność napędza wyrazistość.
l

Kuba Janicki // Creative Director

KUBA

Kuba Janicki // Creative Director

Wierzę, że pierwszy krok do zachwycenia kogoś to zrozumienie go. Żeby stać się widocznym, trzeba najpierw samemu widzieć – i wiedzieć – co ludzi cieszy, drażni nakręca, prowokuje do myślenia i do działania. Dlatego śmiało wychodzę ze swojej internetowo-mentalnej bańki i odwiedzam te, które zamieszkują Klienci naszych Klientów. Żeby ich poznać i polubić!
l

Joanna Schmeltz // Creative Director

JOANNA

Joanna Schmeltz // Creative Director

Oryginalne, nietuzinkowe, odważne. Tworzenie takich kampanii to dla mnie najbardziej przyjemne, a zarazem najtrudniejsze wyzwanie. Dla kreacji nie jest przecież sztuką stworzyć kolejną kampanię. Sztuką jest stworzyć ją tak, by marka stała się widoczna i rozpoznawalna przez swoich odbiorców.
l

Witek Libera // Strategy Director

WITEK

Witek Libera // Strategy Director

Prostota. To najważniejsza zasada przy opracowaniu wyrazistych idei. A także pierwszy krok do zauważalnej komunikacji marek.
l

Michał Kuczkowski // Head of Motion
Michał Kuczkowski // Head of Motion

MICHAŁ

Michał Kuczkowski // Head of Motion

Tak jak kiedyś obraz wyparł tekst, tak dziś video wypiera obrazek. Prowadzę dział, który dodaje ruch do komunikacji, czyniąc ją bardziej zauważalną i dostosowaną do współczesnych kanałów. Staram się pozyskać uwagę odbiorcy i zatrzymać go na dłużej.
l

Krzysztof Wróblewski // Head of Digital

KRZYSIEK

Krzysztof Wróblewski // Head of Digital

Lubię paradoksy. Lubię otaczać się ludźmi, ale cenię sobie czas poświęcony sobie. Lubię dynamiczny sport, ale kocham też spokojny wieczór z książką. Lubię gwar, ale należę do ciszy. Mam ponad dwa metry wzrosty, ale zespół wolę wspierać z cienia. Bycie widocznym nie polega na krzyczeniu ze sceny. Bycie widocznym to nieustannie budowana wizja. Dla siebie i innych.
l

Piotr Mocek // Head of Development Publishing

PIOTR

Piotr Mocek // Head of Development & Publishing

Na co dzień razem z moim zespołem pracujemy nad rozwiązaniami, które ułatwiają rozwijanie biznesu naszych klientów. Najważniejsze jest dla mnie indywidualne i nieszablonowe podejście – bo takie przynosi najbardziej zauważalne, wymierne efekty. Wrodzona konsekwencja, upór i cierpliwość pomagają mi nie tylko zawodowo, ale także nakręcają mnie do podnoszenia sobie kolejnych poprzeczek w mojej kolarskiej pasji.
l