Opus B to my!

Ponad 60 indywidualności. Tworzymy zgrany zespół z dużym doświadczeniem. Jesteśmy pełni dobrej kreatywnej energii, mamy dystans do siebie i motywację do kolejnych ciekawych projektów. Zobacz, co mówią o sobie nasi liderzy.

}

Joanna Kozłowska // Managing Director

JOANNA

Joanna Kozłowska // Managing Director

Be Visible! to nasz sposób myślenia o markach, ale także o sobie. Marki muszą być wyraziste i widoczne dla odbiorcy. Agencje także. Opus B najbardziej rozpoznawalną marką wśród agencji w Polsce? To moje marzenie i mój cel. :)
l

Piotr Olszewski // General Creative Director

PIOTR

Piotr Olszewski // General Creative Director

Jeżeli być widocznym, to z jak najlepszej strony. Designersko, niebanalnie, świeżo, na czasie. Zawsze może być lepiej i jeszcze lepiej. Po prostu pięknie. :)
l

Klaudia Cieślak // Client Service Director
Klaudia Cieślak // Client Service Director

KLAUDIA

Klaudia Cieślak // Client Service Director

Uważam, że nie ma bardzo dobrej agencji bez bardzo dobrego client service’u. ;-) Dlatego w swoim zespole stawiam przede wszystkim na pasję i relacyjność. Account musi lubić to, co robi. Tylko taka proaktywna postawa pozwala budować relacje i odpowiedni wizerunek agencji w oczach Klientów.
l

Tomek Kosiński // Creative Director

TOMEK

Tomek Kosiński // Creative Director

Przegryźć się przez banał. Rozgryźć poruszający insight. Zaskoczyć, wywołać emocje. Takie to proste … tylko, że nie zawsze. Zawodowo zmieniam punkt widzenia. Innych i swój. Dlatego jeżdżę po świecie, wspinam się po górach, żegluję, piszę, ożywam na planach i padam na treningach, drążę i zapamiętuję: ludzi, miejsca, smaki i wrażenia. Bo różnorodność napędza wyrazistość.
l

Kuba Janicki // Creative Director

KUBA

Kuba Janicki // Creative Director

Wierzę, że pierwszy krok do zachwycenia kogoś to zrozumienie go. Żeby stać się widocznym, trzeba najpierw samemu widzieć – i wiedzieć – co ludzi cieszy, drażni nakręca, prowokuje do myślenia i do działania. Dlatego śmiało wychodzę ze swojej internetowo-mentalnej bańki i odwiedzam te, które zamieszkują Klienci naszych Klientów. Żeby ich poznać i polubić!
l

Joanna Schmeltz // Creative Director

JOANNA

Joanna Schmeltz // Creative Director

Oryginalne, nietuzinkowe, odważne. Tworzenie takich kampanii to dla mnie najbardziej przyjemne, a zarazem najtrudniejsze wyzwanie. Dla kreacji nie jest przecież sztuką stworzyć kolejną kampanię. Sztuką jest stworzyć ją tak, by marka stała się widoczna i rozpoznawalna przez swoich odbiorców.
l

Witek Libera // Strategy Director

WITEK

Witek Libera // Strategy Director

Prostota. To najważniejsza zasada przy opracowaniu wyrazistych idei. A także pierwszy krok do zauważalnej komunikacji marek.
l

Michał Kuczkowski // Head of Motion
Michał Kuczkowski // Head of Motion

MICHAŁ

Michał Kuczkowski // Head of Motion

Tak jak kiedyś obraz wyparł tekst, tak dziś video wypiera obrazek. Prowadzę dział, który dodaje ruch do komunikacji, czyniąc ją bardziej zauważalną i dostosowaną do współczesnych kanałów. Staram się pozyskać uwagę odbiorcy i zatrzymać go na dłużej.
l

Carolina Pietyra // Digital Strategy Manager

CAROLINA

Carolina Pietyra // Digital Strategy Manager

To be visible, you also have to design the invisible. Przekonana jestem, że projektowanie doświadczenia konsumentów zaczyna się od dobrego zaprojektowania tego wszystkiego, czego na pozór nie widzimy. Dlatego specjalizuję się w badaniach potrzeb klientów, komunikacji, UX design i service design, by wraz z zespołem agencji projektować najlepszy brand experience.
l

Piotr Mocek // Head of Development Publishing

PIOTR

Piotr Mocek // Head of Development & Publishing

Na co dzień razem z moim zespołem pracujemy nad rozwiązaniami, które ułatwiają rozwijanie biznesu naszych klientów. Najważniejsze jest dla mnie indywidualne i nieszablonowe podejście – bo takie przynosi najbardziej zauważalne, wymierne efekty. Wrodzona konsekwencja, upór i cierpliwość pomagają mi nie tylko zawodowo, ale także nakręcają mnie do podnoszenia sobie kolejnych poprzeczek w mojej kolarskiej pasji.
l