Widocznie się wyróżniamy.

Każdy konkurs to dla nas wyzwanie i wielka ekscytacja. Dzięki działaniom dla naszych klientów każdego roku świętujemy swoje sukcesy na najważniejszych festiwalach reklamowych.

Na swoim koncie mamy 63 nagrody zdobyte w konkursach branżowych. Zobacz nasze nagrodzone prace.

}

22
EFFIE AWARDS » brązowa statuetka / launch marki Jurajska »
EFFIE AWARDS » brązowa statuetka / kampania zrealizowana dla marki ACC Optima »
GOLDEN ARROW » nagroda główna / kampania dla marki Jurajska »
GOLDEN ARROW » wyróżnienie / kampania dla marki Familijne »
21
GOLDEN ARROW » wyróżnienie / kampania digital dla marki iRobot »
20
EFFIE AWARDS » srebrna statuetka / kampania „Hortex docenia szefów domowych kuchni” zrealizowana dla Hortex »
EFFIE AWARDS » brązowa statuetka / kampania zrealizowana dla marki Ranigast Max »
GOLDEN ARROW » nagroda / kampania "Orzeźwiająco szczere napoje Hortex" zrealizowana dla Hortex »
19
MIXX AWARDS » brązowa statuetka / kampania Decathlon Carbon Challenge zrealizowana dla Decathlon Polska »
EFFIE AWARDS » srebrna statuetka / kategoria „long term marketing excellence” za kampanię Biotebal przygotowaną dla Polpharma »
GOLDEN ARROW » wyróżnienie / kampania Decathlon Carbon Challenge zrealizowana dla Decathlon Polska »
18
CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS złoto / identyfikacja wizualna i koncept marki win Mickiewicz
CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS złoto / koncept Bee-Fee
CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS srebro / koncept Horse Power
CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS srebro / koncept Norr Sno
Kreatura wyróżnienie / identyfikacja wizualna i koncept marki win Mickiewicz
Effie Awards » srebrna statuetka / kategoria „leki i suplementy diety” za kampanię Biotebal przygotowaną dla Polpharma »
Effie Awards » brązowa statuetka / kategoria „launch” za kampanię Biovital Complex przygotowaną dla Egis »
Effie Awards srebrna statuetka / kategoria „launch” za kampanię Žatecký Světlý Ležák przygotowaną dla Carlsberg
Pentawards brąz / koncept Slow
Employer Branding Excellence Awards 2018 » wyróżnienie / kampania "Proud to be a ABB" zrealizowana dla ABB Business Services »
Polishopa Honeycombs Award nagroda / koncept Slow
Transform Awards Europe srebro w kategorii „best place or nation brand” / system identyfikacji wizualnej Krakowa przygotowany dla Urzędu Miasta Krakowa
Transform Awards Europe srebro w kategorii “best visual identity in the public sector” / system identyfikacji wizualnej Krakowa przygotowany dla Urzędu Miasta Krakowa
17
The Dieline trzecie miejsce / koncept Slow
Red Dot Communication Design nagroda / system identyfikacji wizualnej Krakowa przygotowany dla Urzędu Miasta Krakowa
Red Dot Design Concept nagroda / koncept Kwarta
Red Dot Design Concept nagroda / koncept Gekko
Red Dot Design Concept wyróżnienie / koncept Barberian
Effie Awards » brązowa statuetka / kategoria leki i suplementy diety za kampanię „Biovitalni” przygotowaną dla Egis »
Kreatura statuetka / system identyfikacji wizualnej Krakowa przygotowany dla Urzędu Miasta Krakowa
Creativity International Award złoto / koncept Barberian
Creativity International Award złoto / koncept Slow
Pentawards złoto / koncept Kwarta
Pentawards srebro / koncept Gekko
EPDA Award złoto / koncept Norr Sno
EPDA Award brąz / koncept Sense
16
Red Dot Design Concept nagroda / koncept Live Long
Pentawards brązowa statuetka / koncept Live Long
Dobry Wzór nagroda / identyfikacja wizualna przygotowana dla marki Agata
14
Idea Awards nagroda / reklama TV dla marki Twist przygotowaną dla Bakoma
11
Złote Orły » wyróżnienie / kampania radiowa „Nie rób sceny – liczą się świąteczne ceny” przygotowaną dla Media Markt »
Idea Awards nagroda / spot TV "Ibuprom Zatoki" przygotowany dla USP Zdrowie
Kreatura » statuetka / kampania TV „Fryzjer” przygotowana dla Stowarzyszenia Wiosna »
Camerimage wyróżnienie / spot TV „Na tropie Funduszy” przygotowany dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego
Kreatura » statuetka / kampania radiowa „Nie rób sceny – liczą się świąteczne ceny” przygotowaną dla Media Markt »
10
Kreatura » statuetka / spot TV „Uwaga! Wrażliwy Artysta!” przygotowany dla Stowarzyszenia Wiosna »
Camerimage nagroda / spot TV „Brodacze” przygotowany dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego
Idea Awards nagroda / kampanie TV "Ibuprom Max" i "Ibuprom Sprint Caps" przygotowane dla USP Zdrowie
Kampania Społeczna Roku » nagroda / kampania „REAL’na POMOC” przygotowaną dla Stowarzyszenia Wiosna »
09
Kreatura » statuetka / kampania interaktywna numeru informacyjnego 118 118 „Żyrafa, żyrafa, bałwanek” przygotowaną dla Eniro Polska »
KTR » złoto / kampania interaktywna numeru informacyjnego 118 118 „Żyrafa, żyrafa, bałwanek” dla Eniro Polska »
Virnic Pro Golden » nagroda / kampania numeru informacyjnego 118 118 „Żyrafa, żyrafa bałwanek” dla Eniro Polska »
08
Kreatura » statuetka / kampania społeczna „Poszukiwana 45+” przygotowaną dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej »
Kreatura » statuetka / kampania radiowa „Torba Songs” dla Media Markt »
Złote Orły wyróżnienie / kampania społeczna „Piaskownica” dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej
Lampart » nagroda / najbardziej pożądana kampania w branży finansowej, działania dla Raiffeisen Bank Polska S.A. »
Złota Antena nagroda / kampania TV dla Nomadic Sferia
Idea Awards nagroda / kampania TV dla Nomadic Sferia
Idea Awards » nagroda / reklama prasowa „Ślub” przygotowana dla Raiffeisen Bank Polska S.A. »
07
Kreatura » statuetka / kampania radiowa „Elfy” dla Media Markt »
Złote Orły » wyróżnienie / kampania radiowa „Torba songs” dla Media Markt »
Europejski Rok Równych Szans Dla Wszystkich (Lizbona 2007) nagroda / spot TV „Piaskownica” przygotowany dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej