jabłka – kampania Hortex

Hortex Orzeźwiająca szczerość napojów

Nasza prosta idea

Hortex jest z natury szczery, tak po prostu. Tylko orzeźwia. Nie odmienia życia i nikogo nie zmienia. Tylko tyle i aż tyle trzeba, aby przekonać do siebie młodych konsumentów.

Hortex szczery z natury
top
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      *
      -
      +
      To, co istotne

      Dystans do siebie i duża dawka ironii nadają komunikacji marki wyrazisty głos. Dodatkowo charakterystyczny, geometryczny świat wizualny sprawia, że przekaz jest zauważalny.

      Making of
      realizacja kampanii napojów Hortex realizacja spotu reklamowego napojów Hortex
      pomarańcze - Hortex

      Efektywność kampanii docenili jurorzy konkursu Golden Arrow przyznając jej nagrodę w kategorii „promocja BtoC”.

      nagroda Golden Arrow dla Opus B

      Zobacz nowy system identyfikacji wizualnej Hortex.

      Kampania napojów Hortex