Hortex Nowy system
wizualny marki

top
*
-
+
Nasza prosta idea

Hortex pragnie zmienić codzienny świat konsumentów - na trochę lepszy. Rolą marki jest czynienie wszystkiego, aby codzienne odżywianie oparte na warzywach i owocach było łatwe, pyszne i wygodne. Tą obietnicą kieruje się we wszystkim, co robi.

reklama Hortex – prosto z natury
To, co istotne

Nowy wyższy cel marki przełożyliśmy na system identyfikacji wizualnej. Odmłodzony został świat marki, dzięki charakterystycznym kształtom i kolorom Hortex nabrał dynamizmu, a jego osobowość wyrazistości i współczesności. Nowe hasło „Prosto z natury” - dzięki podwójnemu znaczeniu - dobrze oddaje nową rolę marki, jak i nawiązuje do jej dotychczasowego dorobku - silnych skojarzeń z naturalnością.

Hortex reklama – prosto z natury
kampania marki Hortex
mobile – reklama Hortex
projekty – marka Hortex

Zobacz naszą najnowszą kampanię dla Hortex.

Dumni z nowego systemu wizualnego Hortex