Jedno doświadczenie warte jest tysiąca słów! Pasjonaci kolarstwa ufają przede wszystkim własnemu doświadczeniu. Dlatego, daliśmy im możliwość samodzielnego testowania najbardziej zaawansowanych rowerów Decathlon. Na 48 godzin dostali rower i szosę tylko dla siebie.
Kolarze amatorzy nie postrzegali Decathlonu jako miejsca, gdzie można kupić „dobrą szosę”. Naszym zadaniem było to zmienić. Postanowiliśmy dać im szansę, by przekonali się sami, co potrafią zbudowane na karbonowej ramie szosówki B’Twin.
Testom rowerów towarzyszył konkurs. Nagrodę (rower) otrzyma osoba, która w ciągu 48 godzin jazdy „wykręciła” najwięcej kilometrów. Naszą aktywację wspieraliśmy kampanią na Youtube, kampanią programatic i działaniami w Social Mediach.
Efektywność kampanii docenili jurorzy konkursu Golden Arrow 2019 przyznając jej wyróżnienie oraz jurorzy Mixx Awards 2019 przyznając jej brązową statuetkę.