Hyundai
Chwile wolności w mieście

Nasza prosta idea

Hyudai jest nowoczesny oraz wielkomiejski, ale wciąż osiągalny dla naszych odbiorców. Nie ma w nim miejsca na ograniczenia. Jest za to miejsce na poczucie swobody i wolności każdego dnia.

top
To, co istotne

Samochód to symbol wolności. Jednak dla większości kierowców naturalnym środowiskiem jest miasto. To tam spędzają najwięcej czasu za kierownicą i w codzienności niewiele ma to wspólnego z mitem absolutnej mobilności.

Z żelazną dyscypliną, od 2011 roku, budujemy aspiracyjny świat marki Hyundai. Adaptujemy globalne kampanie na rynek polski i rozwijamy je na działania promocyjne. Szczególną wagę przypisujemy do budowania spójnych doświadczeń w salonach - kluczowych miejscach w procesie sprzedażowym samochodów osobowych.

efekty

7lat współpracy

86,5 tys.sprzedanych samochodów
w latach 2012-2017

;-) zmiana wizerunku
koreańskich
samochodów