soki zimnotłoczone Hortex – kampania

Hortex Nowe soki zimnotłoczone

Opus B Kampania Reklamowa dla Hortex
wyciskaj więcej z owoców – Hortex
Nasza prosta idea

Hortex wyciska więcej z owoców tak, abyśmy my mogli wycisnąć więcej z życia. Jest to odpowiedź marki na prostą obserwację życiową - nie brakuje nam pomysłów, co zrobić w ciągu dnia, za to nieraz nie mamy już siły i chęci, aby je zrealizować. Teraz to się w końcu zmieni.

top
*
-
+
Opus B Kampania Reklamowa dla Hortex
To, co istotne

Stworzenie nowej kategorii soków Zimnotłoczononych wymagało wyrazistej komunikacji. Korzyść większej dawki witamin i energii każdego dnia przekazaliśmy w bardzo plastyczny, wizualny i energetyczny sposób, bez zbędnych słów. Muzykę do naszego spotu stworzył Auer – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych twórców muzyki elektronicznej.

Opus B Kampania Reklamowa dla Hortex
kreacja nowej kampanii Hortex
reklama zewnętrza Hortex
reklama mobile soków Hortex
reklama Hortexu  soki zimnotłoczone 2019

Zobacz nowy system identyfikacji wizualnej Hortex.

Kampania soków zimnotłoczonych Hortex