Większość organizacji charytatywnych w swojej komunikacji stawia na eksponowanie problemu, pokazując krzywdę i bazując na emocjach takich jak litość. Tymczasem pomaganie nie tylko przynosi ulgę, ale przede wszystkim mnoży radość i szczęście - u tych, którym się pomaga i u pomagających. Dlatego w ciągu lat wspólnej pracy zaangażowaliśmy najbardziej znanych i lubianych, by pokazać tę radość.
Razem ze Stowarzyszeniem Wiosną stworzyliśmy kampanie dla Akademii Przyszłości i Szlachetnej Paczki, dwóch sztandarowych akcji Stowarzyszenia. Korzystając z humoru oraz energii czołowych celebrytów umieściliśmy je pośród najlepiej rozpoznawalnych marek działalności charytatywnej w Polsce.
Przygotowane przez nas działania promocyjne dla Stowarzyszenia Wiosna otrzymały dwie statuetki w konkursie Kreatura, natomiast kampania „REAL’na POMOC” została Kampanią Społeczną Roku 2010.