ABB jest dumne z tego, że jest korporacją. Nie przejmuje się kultem startupów wśród millenialsów. Nie przeprasza za swoją wielkość i globalny zasięg. Wie bowiem, że to właśnie dzięki temu może zapewnić swoim pracownikom doskonałe warunki pracy i rozwoju.
Nie przeraziliśmy się wszechobecną modą na startupy. Owszem, millenialsi chcą siebie widzieć jako osoby przebojowe i pełne kreatywności, jednak większość z nich nie chce wcale poświęcić całego swojego czasu i młodego życia na rozkręcaniu własnego biznesu. Bardziej cenią równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym oraz możliwością realizacji własnych życiowych pasji.
Nadaliśmy ABB bardzo wyrazisty charakter. W końcu liczy się to, co korporacja ma do powiedzenia młodym absolwentom. Dlatego postawiliśmy na czysto typograficzny styl komunikacji. Pewny siebie i zadziorny, nie przepraszający za to, kim ABB jest.
Kampania „Proud to be ABB” otrzymała wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2018.