iRobot

iRobot Roomba
Na codzienny nieziemski nieporządek

Nasza prosta idea

Bałagan to stała część codzienności. Dlatego Roomba sprząta, a Ty zajmujesz się czym chcesz. W końcu życie jest za ciekawe, żeby je tracić na odkurzanie.

top
*
-
+
To, co istotne

Nasza kampania, pierwsza zrealizowana poza Stanami Zjednoczonymi, otwiera markę na młodszych konsumentów. Ilustruje, jak ich domowe (nie)porządki naprawdę wyglądają i jak iRobot ulepsza ich życie. Aby wzmocnić kampanię telewizyjną przeprowadziliśmy spójne działania digital, w tym kampanię VOD, display, social media oraz zaprojektowaliśmy stronę www produktu.

Efektywność kampanii docenili jurorzy konkursu Golden Arrow 2021 przyznając jej wyróżnienie.

nagroda Golden Arrow dla Opus B

Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz. Ruszyła nasza kampania dla iRobot!