Małe kroki = duże zmiany. Pokazaliśmy, że dobre zmiany osiągamy codziennymi małymi krokami, a nie wielkimi rewolucjami. Biovital potęguje efekty zdrowego zachowania, tak aby „żyć biowitalnie” - cieszyć się energią i witalnością.
Marka wypracowała sobie leciwy, wręcz geriatryczny wizerunek. Była postrzegana jedynie jako prezent dla sędziwych członków rodziny. Nie przejęliśmy się tym. Odmłodziliśmy Biovital, odwołując się do realistycznej oceny gotowości do podjęcia zmian przez Polaków w sile wieku.
Wybraliśmy osobę, która doskonale personalizuje swoim zachowaniem i charakterem ideę „biowitalnego życia”. Urszula Dudziak to kobieta wulkan. Wulkan energii. Jej legendarny temperament w bardzo plastyczny sposób obrazuje obietnicę marki. Wykorzystując jej żywiołowy przebój „Papaya”, stworzyliśmy bardzo rozpoznawalny brand mnemonic.
Nr1powrót na pozycję lidera
sprzedaży kategorii
27% wzrost sprzedaży w 2016
Efektywność kampanii
docenili jurorzy konkursu
przyznając jej jedną z trzech nagród w kategorii „leki i suplementy diety”.