Millennialsi mają bardzo ambiwalentny stosunek do miast, w których mieszkają. Cenią je za wszystkie możliwości, jakie im dają. Nie lubią tłoku, huku, korków, smogu - hektyczności codziennego dnia. Postanowiliśmy rozładować to napięcie - Raiffeisen Polbank ułatwia im życie w mieście.
Komunikację marki oparliśmy na dialogu Miastonautów - milenijnych influencerów silnie zakorzenionych w miejskiej kulturze - z bankiem. Dzielą się z nami swoimi codziennymi doświadczeniami, dobrymi i złymi stronami życia w mieście. Bank odpowiada i podpowiada rozwiązania. Na tej kanwie powstaje dialog, który jest autentyczny i wiarygodny dla odbiorców.
Miasto jest bardzo zróżnicowanym miejscem. Nie da się przyłożyć do niego linijki, mierzyć jedną miarą. Dlatego doświadczenia miejskie pokazujemy przez kalejdoskop stylów i technik filmowych. Niespokojny i żywiołowy charakter komunikacji oddaje tempo życia naszych młodych konsumentów.