Raiffeisen Polbank
Bank Miastonautów

Nasza prosta idea

Millennialsi mają bardzo ambiwalentny stosunek do miast, w których mieszkają. Cenią je za wszystkie możliwości, jakie im dają. Nie lubią tłoku, huku, korków, smogu - hektyczności codziennego dnia. Postanowiliśmy rozładować to napięcie – Raiffeisen Polbank ułatwia im życie w mieście.

top
To, co istotne

Komunikację marki oparliśmy na dialogu Miastonautów - milenijnych influencerów silnie zakorzenionych w miejskiej kulturze - z bankiem. Dzielą się z nami swoimi codziennymi doświadczeniami, dobrymi i złymi stronami życia w mieście. Bank odpowiada i podpowiada rozwiązania. Na tej kanwie powstaje dialog, który jest autentyczny i wiarygodny dla odbiorców.

Raiffeisen POS

Made by Ruda

made by Ruda

Miasto jest bardzo zróżnicowanym miejscem. Nie da się przyłożyć do niego linijki, mierzyć jedną miarą. Dlatego doświadczenia miejskie pokazujemy przez kalejdoskop stylów i technik filmowych. Niespokojny i żywiołowy charakter komunikacji oddaje tempo życia naszych młodych konsumentów.

top
Raiffeisen making of klatka 1 Raiffeisen making of klatka 2 Raiffeisen making of klatka 3 Raiffeisen making of klatka 4 Raiffeisen making of klatka 5 Raiffeisen making of klatka 6

Miasto