Gotujesz? Gotuj z Hortex!

Nasza prosta idea

Nasza marka ma być pierwszym - wręcz automatycznym - skojarzeniem codziennego gotowania.

top
*
-
To co istotne

Twarzą marki i jej ambasadorem jest Mateusz Gessler, renomowany kucharz i restaurator. Towarzyszy naszym konsumentom podczas codziennego gotowania i pokazuje, jak Hortex ułatwia im codzienne gotowanie mrożonymi warzywami oraz owocami prosto z natury.

reklama Hortex Mateusz Gessler
kampania 2020 / 2021

Naturalnie, że gotujemy z Hortex. W końcu warzywa i owoce do produktów marki zbierane są w szczycie sezonu - wprost z polskich pól - i mrożone najpóźniej w 12 godzin.

warzywa na patelnię reklama Hortex 20209
warzywa na patelnię reklama Hortex 20209
warzywa na patelnię reklama Hortex 20209
kampania 2019

Mrożone warzywa i owoce to prosty i pyszny sposób na gotowanie oraz więcej czasu dla siebie i bliskich. Wie o tym Mateusz Gessler i 14 mln szefów domowych kuchni w Polsce.

top
*
-
+
Hortex reklama warzywa na patelnię
efekty

+ 22,4 % wzrost sprzedaży (VAL)
w okresie IX-XI 2019 w porównaniu do IX-XI 2018

+ 3,4 ppwzrost udziałów rynkowych (VAL)
w okresie IX-XI 2019 w porównaniu do IX-XI 2018

Efektywność kampanii docenili jurorzy konkursu Effie 2020 przyznając jej srebro w kategorii „żywność”.

realizacja kampanii reklamowej Hortex

Reklama Hortex 2019 “Warzywa na patelnię” Mateusz Gessler