HORTEX Ten smak
łączy pokolenia

Nasza prosta idea

Dla wielu generacji Polaków Hortex to marka ikona, obecna na polskich stołach od dziesięcioleci. Wykorzystaliśmy to unikalne dziedzictwo, aby pokazać, jaką rolę Hortex odegrał i niezmiennie odgrywa w życiu naszych konsumentów.

top
*
-
+
To co istotne

Zintegrowaliśmy działania wizerunkowe i produktowe wokół jednej prostej idei – Hortex łączy pokolenia smakiem. Hymnem kampanii uczyniliśmy przebój „Pokolenie” w nowej aranżacji muzycznej. Pokazujemy, że Hortex z jednej strony niezmiennie zachwyca tym, co najważniejsze w daniach i napojach kolejne generacje konsumentów, a z drugiej inspiruje wciąż nowymi pomysłami, dodając życiu smaku każdego dnia.

W ramach nowej platformy stworzyliśmy dwie kampanie dla nowości produktowych: Hortex Warzywa do zapiekania i Hortex Tropical Duo.

top
*

Reklama Hortex - Czy smak przybliża nas do siebie?