Aby uśmiercić twórcze myślenie, wystarczy zagwarantować mu warunki przypominające więzienie z dobrego filmu kryminalnego: pełne ograniczeń, pułapek i sadystycznie niedopasowanego planu dnia.
O tym, jak zabijamy swoją kreatywność czytaj na NowyMarketing.plPodobno życie pisze najlepsze scenariusze. Scenariusz przypadający na rok 2020 można byłoby zatytułować „Na emocjonalnym rollercoasterze”. Obsada tego filmu byłaby naturalnie bardzo liczna i międzynarodowa. Jedno wydanie wiadomości uruchamiałoby w nich smutek, radość, strach – w dowolnej kolejności. Czy zatem odczuwane emocje i zmienne nastroje mogą mieć wpływ na pracę zawodową? Jak oddziałują na kreatywność i umiejętność skupienia się?
Czytaj więcej na NowyMarketing.plPrzez lata żyliśmy w przekonaniu, że w czasie spoczynku mózg utrzymuje jedynie nasze podstawowe funkcje życiowe. Okazuje się jednak, że gdy nie zastanawiamy się nad niczym konkretnym, nasz mózg nie wyłącza się, lecz uruchamia inny zespół obszarów aktywnych. Z jego pomocą utrwala wspomnienia, tworzy połączenia, dzięki którym możemy być bardziej kreatywni, ale też lepiej rozumieć siebie i innych.
Czytaj więcej na NowyMarketing.plNajwiększa trudność w budowaniu reklamowych komunikatów polega na zachowaniu ciężko osiągalnej równowagi między stwierdzaniem prawdy a perswazją. A także na wzbudzaniu emocji, które sprawią, że komunikat zostanie zapamiętany, ale które nie będą manipulować naszą potrzebą przynależności czy strachem.
Więcej o etyce w reklamie czytaj na NowyMarketing.pl