GOLDEN ARROW
2022: MAMY TO!

Jury konkursu przyznało nam nagrodę główną za kampanię dla marki Jurajska (kategoria product re‍-‍launch) oraz wyróżnienie za działania dla Familijnych (kategoria kampania zintegrowana).

W konkursie nagradzane są najbardziej efektywne i innowacyjne rozwiązania marketingowe.

JURAJSKA

NAGRODA GŁÓWNA

Platforma komunikacji „Prosto ze skał Jury”, promującą całą linię wód mineralnych Jurajska przyniosła wspaniałe efekty i przyczyniła się do rewolucji dla marki. W 2021 stała się ona jedną z najpopularniejszych w całej Polsce i urosła aż o 29% - to aż 7‍-‍krotnie więcej niż rynek wód. Do działań reklamowych, po raz pierwszy w historii marki, zaangażowaliśmy ambasadora, którym została Agnieszka Radwańska.

więcej>
top
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      *

      FAMILIJNE

      FAMILIJNE – WYRÓŻNIENIE

      Platforma komunikacji „Gdzie się podziały nasze wafelki?”, którą stworzyliśmy dla marki Familijne to ogólnopolskie zasięgi – kampania TV, działania digital, loteria konsumencka i OOH z lokalnymi nawiązaniami.

      więcej>
      top
      Video Player is loading.
      Current Time 0:00
      Duration 0:00
      Loaded: 0%
      Stream Type LIVE
      Remaining Time 0:00
       
      1x
        • Chapters
        • descriptions off, selected
        • subtitles off, selected
          *

          Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką prywatności. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.

          x