GOLDEN ARROW
2022: MAMY TO!

Jury konkursu przyznało nam nagrodę główną za kampanię dla marki Jurajska (kategoria product re‍-‍launch) oraz wyróżnienie za działania dla Familijnych (kategoria kampania zintegrowana).

W konkursie nagradzane są najbardziej efektywne i innowacyjne rozwiązania marketingowe.

JURAJSKA

NAGRODA GŁÓWNA

Platforma komunikacji „Prosto ze skał Jury”, promującą całą linię wód mineralnych Jurajska przyniosła wspaniałe efekty i przyczyniła się do rewolucji dla marki. W 2021 stała się ona jedną z najpopularniejszych w całej Polsce i urosła aż o 29% - to aż 7‍-‍krotnie więcej niż rynek wód. Do działań reklamowych, po raz pierwszy w historii marki, zaangażowaliśmy ambasadora, którym została Agnieszka Radwańska.

więcej>
top
*

FAMILIJNE

FAMILIJNE – WYRÓŻNIENIE

Platforma komunikacji „Gdzie się podziały nasze wafelki?”, którą stworzyliśmy dla marki Familijne to ogólnopolskie zasięgi – kampania TV, działania digital, loteria konsumencka i OOH z lokalnymi nawiązaniami.

więcej>
top
*