Marki
w nowej
rzeczywistości

Światowa pandemia COVID-19 wpłynęła na każdą dziedzinę życia, w tym komunikacje firm. Już dziś widać wyraźne zmiany w zachowaniu konsumentów, które znacząco wpływają na przyszłe strategie marek i sposób konsumowania.

Czytaj, co nasi eksperci myślą
o zmieniającej się branży marketingowej:

Kuba Janicki /
Creative Director:

Niemożność usiedzenia w jednym miejscu, odczuwana na tak masową skalę, to zjawisko stosunkowo nowe, związane ze wzrostem względnej zamożności, znaczną obniżką kosztów przemieszczania się po świecie oraz stosunkowo stabilną, a więc zachęcającą dla turystów, sytuacją większości krajów. Tego wyostrzonego kilkunastu latami prosperity apetytu na podróżowanie nie stracimy nagle tylko dlatego, że jakiś wirus zmusi nas do siedzenia w domach. Będziemy jednak zaspokajać go na nowe sposoby, bo to kolejna dziedzina, której kryzys stwarza szansę na skokowy postęp. Nadchodzi czas travelling without moving.

Cały tekst czytaj w serwisie MMP online:

Martyna Wieczorek /
Copywriterka:

Zadrżała branża reklamowa. Według badania IAB Polska, prawie 90 proc. badanych firm odczuwa negatywne skutki pandemii, a 18 proc. deklaruje, że przy jej dalszej ekspansji nie będzie w stanie utrzymać się na rynku do pół roku. Sytuacja niby bezprecedensowa, ale mózg nie da się oszukać – trochę jest tak jak zwykle. Przecież nie ma co się bać, a już na pewno nie za długo. Za długo to już nudno!

Artykuł Martyny ukazał się w serwisie NowyMarketing.pl:

Kamila Klimczak /
Social Media Manager:

Kilka słów o tym, jak jeden wirus i dwa hashtagi zmieniły świat nie tylko social media. Czy influencerzy wchodzą w swoją złotą erę, a trafne hashtagi jeszcze bardziej urosną w siłę?

Cały tekst Kamili czytaj w serwisie MMP online: