Agata Tworzy współczesny dom

Agata lampa
Nasza prosta idea

Współczesny polski dom to miejsce bardzo aktywne i pełne pozytywnej energii. Na tej prostej prawdzie zbudowaliśmy platformę komunikacji. Pokazaliśmy, że jest to miejsce radosne, w którym bardzo dużo się dzieje za sprawą marki Agata.

top
*
-
+
To, co istotne

Pojęcia „domu” i „domowości” przeszły duże przeobrażenia w ostatnich latach. Niegdyś kojarzyło się bardzo pasywnie - z bezpieczeństwem, odpoczynkiem po pracy, odcięciem się od świata zewnętrznego. Paradygmat domu-gniazda stracił jednak na znaczeniu. Dziś jest to przestrzeń bardzo energetyczna, do której chcemy wracać.

Agata krzesło
ambasadorka marki Agata – Małgorzata Socha

Nadaliśmy marce Agata charakter. Zaczynając od ATL poprzez działania digital, kończąc na całkowitej komunikacji wizualnej, stworzyliśmy spójny i wyrazisty świat marki. Wybraliśmy ambasadorkę – Małgosię Sochę, której radosna i żywa osobowość doskonale wspiera wizerunek marki.

Agata wieszak
salon Agata meble – reklama Opus B
kampania reklamowa – Agata Meble – Opus B
plakaty reklamy Agata Meble
efekty

Nr1najwyższa świadomość marki
w kategorii sklepów meblowych

+110  % wzrost sprzedaży
w okresie 2012-2016

Agata nabrała wyrazistości po rebrandingu, które opracował zespół Opus B Brand Design. Nazwa marki stała się krótsza i bardziej osobista – Agata Meble zamieniliśmy po prostu na Agatę. Przypisaliśmy marce żywy czerwony kolor. Nowa współczesna linia graficzna przewija się od logo, po komunikację printową i internetową, a kończy na systemie komunikacji w salonach. Rebranding został nagrodzony w 2016 prestiżową nagrodą Dobry Wzór.

Agata Dobry wzór

Kampania reklamowa Agata