Agata tworzy
współczesny dom

Agata lampa
Nasza prosta idea

Współczesny polski dom to miejsce bardzo aktywne i pełne pozytywnej energii. Na tej prostej prawdzie zbudowaliśmy platformę komunikacji. Pokazaliśmy, że jest to miejsce radosne, w którym bardzo dużo się dzieje za sprawą marki Agata.

top
To, co istotne

Pojęcia „domu” i „domowości” przeszły duże przeobrażenia w ostatnich latach. Niegdyś kojarzyło się bardzo pasywnie - z bezpieczeństwem, odpoczynkiem po pracy, odcięciem się od świata zewnętrznego. Paradygmat domu-gniazda stracił jednak na znaczeniu. Dziś jest to przestrzeń bardzo energetyczna, do której chcemy wracać.

Agata krzesło

Nadaliśmy marce Agata charakter. Zaczynając od ATL poprzez działania digital, kończąc na całkowitej komunikacji wizualnej, stworzyliśmy spójny i wyrazisty świat marki. Wybraliśmy ambasadorkę – Małgosię Sochę, której radosna i żywa osobowość doskonale wspiera wizerunek marki.

Agata wieszak
efekty

Nr1najwyższa świadomość marki
w kategorii sklepów meblowych

+110  % wzrost sprzedaży
w okresie 2012-2016

Agata nabrała wyrazistości po rebrandingu, które opracował zespół Opus B Brand Design. Nazwa marki stała się krótsza i bardziej osobista – Agata Meble zamieniliśmy po prostu na Agatę. Przypisaliśmy marce żywy czerwony kolor. Nowa współczesna linia graficzna przewija się od logo, po komunikację printową i internetową, a kończy na systemie komunikacji w salonach. Rebranding został nagrodzony w 2016 prestiżową nagrodą Dobry Wzór.

Agata Dobry wzór

Ciekawi? Wejdź na Opus B Brand Design i zobacz, jak zmieniliśmy oblicze Agata