Współczesny polski dom to miejsce bardzo aktywne i pełne pozytywnej energii. Na tej prostej prawdzie zbudowaliśmy platformę komunikacji. Pokazaliśmy, że jest to miejsce radosne, w którym bardzo dużo się dzieje za sprawą marki Agata.
Pojęcia „domu” i „domowości” przeszły duże przeobrażenia w ostatnich latach. Niegdyś kojarzyło się bardzo pasywnie - z bezpieczeństwem, odpoczynkiem po pracy, odcięciem się od świata zewnętrznego. Paradygmat domu-gniazda stracił jednak na znaczeniu. Dziś jest to przestrzeń bardzo energetyczna, do której chcemy wracać.
Nadaliśmy marce Agata charakter. Zaczynając od ATL poprzez działania digital, kończąc na całkowitej komunikacji wizualnej, stworzyliśmy spójny i wyrazisty świat marki. Wybraliśmy ambasadorkę – Małgosię Sochę, której radosna i żywa osobowość doskonale wspiera wizerunek marki.
Nr1najwyższa świadomość marki
w kategorii sklepów meblowych
+110 % wzrost sprzedaży
w okresie 2012-2016
Agata nabrała wyrazistości po rebrandingu, które opracował zespół Opus B Brand Design. Nazwa marki stała się krótsza i bardziej osobista – Agata Meble zamieniliśmy po prostu na Agatę. Przypisaliśmy marce żywy czerwony kolor. Nowa współczesna linia graficzna przewija się od logo, po komunikację printową i internetową, a kończy na systemie komunikacji w salonach. Rebranding został nagrodzony w 2016 prestiżową nagrodą Dobry Wzór.