kampania reklamowa x3 – Biovital

Biovital Każdemu przyda się porcja biovitalności

Nasza prosta idea

Bez względu na wiek i styl życia, każdy chce czerpać z życia satysfakcję. Dlatego sprawdzoną receptę na biovitalność - trochę ruchu, nieco zdrowsza dieta i Biovital - rozszerzyliśmy na nowe grupy użytkowników. Komunikacja trzech różnych linii produktów Biovital ułatwia konsumentom dobranie najbardziej właściwego.

top
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      *
      -
      +
      To, co istotne

      Biovital to optymalny stan ciała i ducha, którego symbolem jest Ula Dudziak. Dlatego jej postać i ikoniczna melodia Papaya Song stały się motywem spajającym wszystkie, skierowane do różnych grup odbiorców komunikaty marki.

      Biovital – symbol Ula Dudziak

      Zobacz naszą kampanię Biovital Complex nagrodzoną Effie 2018.

      Reklama Biovital – Biovitalność

      Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką prywatności. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.

      x