kampania reklamowa x3 – Biovital

Biovital Każdemu przyda się porcja biovitalności

Nasza prosta idea

Bez względu na wiek i styl życia, każdy chce czerpać z życia satysfakcję. Dlatego sprawdzoną receptę na biovitalność - trochę ruchu, nieco zdrowsza dieta i Biovital - rozszerzyliśmy na nowe grupy użytkowników. Komunikacja trzech różnych linii produktów Biovital ułatwia konsumentom dobranie najbardziej właściwego.

top
*
-
+
To, co istotne

Biovital to optymalny stan ciała i ducha, którego symbolem jest Ula Dudziak. Dlatego jej postać i ikoniczna melodia Papaya Song stały się motywem spajającym wszystkie, skierowane do różnych grup odbiorców komunikaty marki.

Biovital – symbol Ula Dudziak

Zobacz naszą kampanię Biovital Complex nagrodzoną Effie 2018.

Reklama Biovital – Biovitalność