Hortex
Ikona naturalności

Nasza prosta idea

Naturalność to jedna z najbardziej generycznych i zgranych korzyści w dziejach historii reklamy. Nie przestraszyliśmy się. Po prostu znaleźliśmy najlepszego ambasadora marki - Matkę Naturę - i dookoła niej stworzyliśmy komunikację marki.

To, co istotne

Nasza „celebrytka” Matka Natura spełnia dwa kluczowe wymogi. Po pierwsze jednoznacznie komunikuje główną korzyść marki we wszystkich obszarach działalności Hortexu. Pasuje do soków, napojów i mrożonek. Po drugie jest doskonale znana.

top

Wprowadzenie Matki Natury do komunikacji Hortexu było dopiero pierwszym krokiem. Dookoła niej powstał świat marki, którego trudno nie polubić. Naszej bohaterce towarzyszy cała świta niesfornych i sympatycznych postaci. Całość dopełnia duża porcja humoru.

Hortex making of klatka 1 Hortex making of klatka 2 Hortex making of klatka 3 Hortex making of klatka 4

Od 14 lat rozwijamy komunikację marki Hortex. Dbamy o spójność przekazu we wszystkich kanałach, jak i kategoriach produktowych. Nie boimy się, że Matka Natura może się znudzić. Wręcz przeciwnie - stale znajdujemy nowe sposoby na to, aby utrzymać zainteresowanie naszych konsumentów.

Making of

Jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za komunikację, ale także za opakowania. Dzięki temu obietnica naturalnego smaku jest widoczna dla konsumentów przy każdym kontakcie z marką.

Ciekawi? Wejdź na Opus B Brand Design i zobacz, jak opracowaliśmy opakowania dla marki Hortex