Naturalność to jedna z najbardziej generycznych i zgranych korzyści w dziejach historii reklamy. Nie przestraszyliśmy się. Po prostu znaleźliśmy najlepszego ambasadora marki - Matkę Naturę - i dookoła niej stworzyliśmy komunikację marki.
Nasza „celebrytka” Matka Natura spełnia dwa kluczowe wymogi. Po pierwsze jednoznacznie komunikuje główną korzyść marki we wszystkich obszarach działalności Hortexu. Pasuje do soków, napojów i mrożonek. Po drugie jest doskonale znana.
Wprowadzenie Matki Natury do komunikacji Hortexu było dopiero pierwszym krokiem. Dookoła niej powstał świat marki, którego trudno nie polubić. Naszej bohaterce towarzyszy cała świta niesfornych i sympatycznych postaci. Całość dopełnia duża porcja humoru.
Od 14 lat rozwijamy komunikację marki Hortex. Dbamy o spójność przekazu we wszystkich kanałach, jak i kategoriach produktowych. Nie boimy się, że Matka Natura może się znudzić. Wręcz przeciwnie - stale znajdujemy nowe sposoby na to, aby utrzymać zainteresowanie naszych konsumentów.