Golden Arrow 2022

W naszych rękach nagroda główna za kampanię dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za działania dla Familijnych.

Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2022

Opus B maksymalne oceny otrzymał za takie obszary, jak „obsługa klienta” oraz „zadowolenie ze współpracy z agencją”.

O Matko!

W poszukiwaniu prawdy o współczesnej polskiej mamie. Czytaj nasz raport, jaki stworzyliśmy na temat polskich matek.

Eksperci Opus B dla studentów

Już jesienią na Uniwersytecie Ekonomicznym startują współtworzone przez nas dwujęzyczne studia Global Business Services.

NowyMarketing.pl

Agnieszka Wojtyniak, nasza copywriterka, pisze dla NowyMarketing o inkluzywności osób niepełnosprawnych w reklamie.
Temat ważny – polecamy!

Golden Arrow 2021

Nasze działania dla marki iRobot wyróżnione!

1 2 3 4 5 6