Bank rozbity!
Zdobyliśmy 3 statuetki Effie Awards 2018!

Wywalczyliśmy dwa srebra za launch piwa Žatecký Světlý Ležák i kampanię dla Biotebal oraz brązową statuetkę za kampanię wprowadzającą markę Biovital Complex.

Nasze nagrodzone projekty:

Biotebal
srebrna statuetka Effie Awards

Kategoria Leki i suplementy diety

Klient Polpharma

Biotebal zanotował w 2017 największy wzrost wartości sprzedaży wśród wszystkich leków i suplementów w Polsce – blisko 30 mln zł. Komunikacja przedstawiająca problem z kobiecej perspektywy sprawdziła się – budując wysoką świadomość marki oraz zachęcając konsumentki do jej zakupu.

zobacz nagrodzony projekt >

Effie celebration

Biovital Complex
brązowa statuetka Effie Awards

Kategoria Launch

Klient Egis Polska

Biovital osiągnął granicę swojego rozwoju! Przesunęliśmy ją dzięki wprowadzeniu nowego wariantu - Biovital Complex. Nowy format, nowa formuła oraz nowa komunikacja przekonały młodszych konsumentów 40+ do marki, której jeszcze niedawno w ogóle nie rozważali. Osiągnęliśmy wysokie wyniki sprzedażowe, które pociągnęły w górę całą markę Biovital.

zobacz nagrodzony projekt >

Effie celebration

Žatecký Světlý Ležák
srebrna statuetka Effie Awards

Kategoria Launch

Klient Carlsberg Polska

Wprowadzenie piwa Žatecký Světlý Ležák to przykład zwinnego wdrożenia nowej marki. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, w ciągu niespełna roku istnienia, na rynku piwa osiągnęła wolumen ponad 160 tys. hektolitrów sprzedaży oraz zbudowała silną pozycją rynkową.

zobacz nagrodzony projekt >

Effie celebration