Wywalczyliśmy dwa srebra za launch piwa Žatecký Světlý Ležák i kampanię dla Biotebal oraz brązową statuetkę za kampanię wprowadzającą markę Biovital Complex.
Nasze nagrodzone projekty:
Kategoria Leki i suplementy diety
Klient Polpharma
Biotebal zanotował w 2017 największy wzrost wartości sprzedaży wśród wszystkich leków i suplementów w Polsce – blisko 30 mln zł. Komunikacja przedstawiająca problem z kobiecej perspektywy sprawdziła się – budując wysoką świadomość marki oraz zachęcając konsumentki do jej zakupu.
Effie celebration
Kategoria Launch
Klient Egis Polska
Biovital osiągnął granicę swojego rozwoju! Przesunęliśmy ją dzięki wprowadzeniu nowego wariantu - Biovital Complex. Nowy format, nowa formuła oraz nowa komunikacja przekonały młodszych konsumentów 40+ do marki, której jeszcze niedawno w ogóle nie rozważali. Osiągnęliśmy wysokie wyniki sprzedażowe, które pociągnęły w górę całą markę Biovital.
Effie celebration
Kategoria Launch
Klient Carlsberg Polska
Wprowadzenie piwa Žatecký Světlý Ležák to przykład zwinnego wdrożenia nowej marki. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, w ciągu niespełna roku istnienia, na rynku piwa osiągnęła wolumen ponad 160 tys. hektolitrów sprzedaży oraz zbudowała silną pozycją rynkową.
Effie celebration